متن های عاشقانه جدید از رایتل
 
 
 
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 26 تير 1394برچسب:,
عمس پست

عزیزم در پناه مهربانی ات جوانه زدم و با نسیم صداقتت به بار نشستم و معنا و مفهوم زندگی را در با تو بودن یافتم ، بهترین بهانه زندگیم ، یک دنیا عشق و محبت خالصانه مرا به مناسبت روز تولدت پذیرا باش . . . انجیر رو به غضنفر نشون میدن ، میگن : اين چیه ؟ میگه : آلو بوده چلوندن ، تو زعفرون خوابوندن ، بهش کنجد مالوندن ، تهش يه چوب چپوندن ، تازه شده گلابی اگه این روزا حس كردی توی قلبت بجای صدای "تاپ تاپ "صدای اره و تیشه میاد نترس! مریض نشدی "من دارم توی دلت واسه خودم یك كلبه می سازم

اس ام اس رایتلی باحال

اینو فرستادم به سلامتی اونایی که خطشون ایرانسل و همراه اول ولی معرفتشون سرعت نت رایتل شارژ رایتل دختره توی محلمون با ۱۰نفر دوسته بعد استاتوس زده (دلم یه همراه میخواد) آخه یکی نیست بگه خواهرمن تو کارت از همراه گذشته به رایتل رسیده آخه ۱۰تا داری باز همراه میخوای!!!!!!

پیامک خنده دار درباره شارژ رایتل

اصفهانیه داشته پیاده راه می رفته بهش میگن آقا کجا میری؟میگه دارم میرم کارواش .میگن خوب چرا پیاده ؟ میگه دو قدم راه که دیگه ماشین نمی خواد

رایتل و ایتور

اول مهراستاداومد برگه داد گفت اسم و شماره دانشجویی رو بنویسید. چندریف اول دخترابودن سه نفر اول ش دانشجویی رو نوشته بودن که با۹۲۰شروع میشدچهارمی فک کرده بودایناشماره رایتل هاشونه ازاون به بعد دیگه شماره موبایلاشون رو نوشته بودن من حرفی ندارم خرید شارژ رایتل غضنفر باخرش میرفته بعد فارسه می بینه که غضنفر بربری می خوره به خرش نون فانتزی می ده ازغضنفر می پرسه چرا به خرت نون فانتزی میدی وخودت بربری می خوری میگه خرهای ما فارسن ( اینم نشونه بی طرفی ما !!!) به غضنفر میگن از اینکه همسرت را عزیزم خطاب میکنی چه احساسی داری ؟؟ میگه احساس گناه !!!!!!!!! میگن چرا ؟ میگه آخه اسمش یادم نیست این هم برای کسی که هیچ وقت نتونستی کنارش باشی امید سالهای از دست رفته ام ، امید روزهای بی کسی ام تولدت هر سال بی تو آغازی است برای عاشق تر ماندنم ، بی تو اما در دلم با تو بودن را جشن میگیرم و ساده میگویم : حس بودن دوباره ات مبارک . . .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: